As vrea…

11 06 2011

As vrea sa fiu un nor. Sa plutesc cu indiferenta in albastru cerului. As vrea sa fiu o pasare sa zbor cu gratie prin cerul orasului meu. As vrea sa fiu un nor sa umbresc cladirile si oglindirea ta in sufletul meu. As vrea sa fiu o pasare, sa ciripesc in Cismigiul meu, sa ciripesc in sufletul tau.

As vrea sa pot pluti si zbura din durerea incatusata in patul nostru. Sa las lacrimile sa ude frunzele si sa mi le usuce vantul. As vrea sa pot zbura libera, mereu, sa nu mai simt  ca mor cand lacrimile imi inneaca sufletul!

As vrea sa fiu un nor.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

